«Զանգեզուրի միջանցքը» և Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքը չեն մրցակցելու միմյանց հետ՝ հայտարարել է Ռուսաստանի Անվտանգության խորհրդի քարտուղար Սերգեյ Շոյգուն։ «Ես կարծում եմ, որ երկու ճանապարհներն էլ ոչ միայն գոյության իրավունք ունեն, այլև անհրաժեշտ են՝ Ադրբեջանը նրա տարածաշրջանների հետ կապելու և երկրների միջև առևտրի համար տրանսպորտային միջանցքներ ստեղծելու համար»,- ասել է նա, ընդգծելով, որ Ռուսաստանը հսկայական երկիր է՝ բարձր զարգացած տրանսպորտային ցանցով, և «ցանկացած ճանապարհ միշտ լավն է»։               
 

Խճճված, բայց որոշված պարտք

Խճճված, բայց որոշված պարտք
24.07.2014 | 15:54

Խնդիրը՝ ով ում ինչքան է պարտք և ինչի՞ հաշվին է պարտքը գոյացել, այնքան խուճուճ ներկայացվեց կառավարության նիստում, որ նիստին հետևող լրագրողներն այդպես էլ բան չհասկացան։ Գուցե դա միտումնավոր էր արված. ««Հայգազարդի» պարտքն ու պարտավորությունները մարվելու են ընկերության մի շարք, այդ թվում՝ «Նաիրիտ-2» ՓԲԸ-ի ակտիվների հաշվին»,- կառավարության նիստում ներկայացրեց էներգետիկայի փոխնախարարը, ինչն էլ հաստատեց գործադիրը։ Պարզվում է՝ «Հայգազարդի» 14 տարի առաջվա պատմության պատճառով այսօր պարտքեր են առաջացել, քանի որ այս ընկերության իրական ակտիվները 1998-ին ներդրվել են «ՀայՌուսգազարդ» ընկերությունում։ Իսկ այսօր որոշվեց «Նաիրիտ-2» ընկերության 46,73 % բաժնեմասը փոխանցել «Հայգազարդին», որն էլ իր հերթին փոխանցելու է «Որոտանհէկ» ընկերությանը՝ պարտքերի դիմաց։ Մի խոսքով, իսկը պոչատ աղվեսի պես՝ «կցեմ, կցմցեմ, գնամ ընկերներիս հասնեմ» տարբերակով։ Եթե նկատենք, որ «Որոտանհէկ»-ի ճակատագիրն էլ դեռևս անհայտ է (մի քանի ամիս առաջ որոշվեց այն հանձնել «Գլոբալ գոլդ» ամերիկյան ընկերության կառավարմանը և այդպես էլ մնաց առկախված), ապա անհասկանալի է, թե «Հայգազարդը» որ ընկերությանն է փոխանցելու «Նաիրիտ-2»-ի բաժնետոմսերը։


Ժասմեն ՎԻԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3829

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ